Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Χωρίς λόγια...

Λυπάμαι αλλά δεν έχω κάτι να σας πω . Δεν έχω κάτι να σας γράψω .Για ακόμα ένα καλοκαίρι , η Ελλάδα καίγεται . Αλλά δεν με πειράζει .Έτσι με έμαθαν . Έτσι με "εκπαίδευσαν" .Το 2007 κάηκε η μισή Πελοπόννησος αλλά μου είπαν ότι ήταν σχέδιο Αμερικάνων / μουσουλμάνων / εξωγήινων...Μου κράτησαν τον ίδιο υπουργό Εσωτερικών . Αυτόν που γέλαγε όταν σκότωσαν τον Αλέξη .Μου είπαν ότι δεν θα χτιστεί ούτε ένα εκατοστό δάσους . Μου είπαν ότι η Πυροσβεστική θα είναι πάντα έτοιμη .Εγώ τους λέω να Π@ΝΕ ΝΑ Γ@ΜΗΘ&ΥΝ ! Και συγνώμη κιόλας για την έκφραση...Αλλά τα θέλει κι εσένα ο ΚΩΛΟΣ σου Έλληνα . Γιατί σου έδειχναν τα strings και τους κώλους στα κανάλια και παράλληλα σε έπειθαν να μην πας να ψηφίσεις...να τους "τιμωρήσεις"...Άκουσες τους ρεπόρτερ του Star , τον κρατικοδίαιτο Τράγκα και τους λοιπούς παρακμιακούς όμοιους του .Να ΠΑΣ ΝΑ Γ@ΜΗΘΕ!$ κι εσύ λοιπόν ! Πάρε το τελευταίο Downtown κι άντε παράτα μας...Α! Όταν θα με πάρεις να μου πεις ότι πήρε φωτιά το σπίτι σου , θα έχω τηλεφωνητή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να γράφετε ελεύθερα τα σχόλιά σας. Αν είναι απαράδεκτα από αισθητικής άποψης ή υβριστικά ή δυσφημιστικά, θα διαγράφονται.