Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Τελικά αποφάσισα. Θα τον ψηφίσω!!!

Μπορεί να κάηκε η μισή Πελλοπόνησος αλλά είχα τις αμφιβολίες μου. Αφορά τους άλλους.
Μπορεί να κάηκαν 70 άνθρωποι, αλλά έχω ακόμα αμφιβολίες. Αφορά τους άλλους.
Μπορεί να κάηκε η Αττική αλλά είπα έχω αμφιβολίες. Αφορά τους άλλους.
Μου ανακοίνωσε ότι επειδή έχω οικονομικό πρόβλημα (χρωστάω ΔΕΗ, ΟΤΕ, εφορία και λοιπούς κοινωφελείς (όπως τα κουνούπια) οργανισμούς) θα παγώσει τον μισθό μου και τη σύνταξη της μάνας μου.
Επιτέλους κάποιος ενδιαφέρθηκε και γιά μένα προσωπικά.
ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΩ!!!
ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ!!!
Είναι πράγματι ο καταλληλότερος. Και να γλιτώσεις από φωτιά ή πλημμύρα, θα σε ανακαλύψει και θα σε βοηθήσει. Μπορεί μέχρι και το φαγητό να σου περιορίσει γιά να αδυνατίσεις είναι διατεθειμένος.
ΨΗΦΊΣΤΕ ΤΟΝ - ΨΗΦΊΣΤΕ ΤΟΝ!!!
Ξέρετε με ποιόν τρόπο(πονηρούληδες), μην έχετε αμφιβολίες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να γράφετε ελεύθερα τα σχόλιά σας. Αν είναι απαράδεκτα από αισθητικής άποψης ή υβριστικά ή δυσφημιστικά, θα διαγράφονται.